SATUMUSKARI

Musakoulu on käynnistänyt uuden ja innostavan musiikkileikkikoulun nimeltään Satumuskari! Satumuskarissa yhdistyy sadun ja musiikin lumoava voima, jossa leikitään ja musisoidaan sadun vietävänä.

Satumuskari sisältää ilmaisen kokeilukerran, jonka jälkeen muskarista maksetaan kurssimaksu. Kokonaishinta on 150 euroa 15 kerrasta. Yksi muskaritunti sisältää 45 minuutin Satumuskarin ja se kokoontuu kerran viikossa.

Vetäjänä toimivat kokeneet muskarin ja draaman taitajat.

Tule mukaan leikkimään sadun ja musiikin ihmeellisessä maailmassa!

Satumuskarissa tutustutaan tunnettuihin satuihin yhdessä lasten kanssa laulaen, hauskoja soittimia soittaen, eri tavoin liikkuen ja leikkien. Samalla tutustutaan myös pienrekvisiittaan esimerkiksi roolivaattein, joiden avulla syvennytään vielä enemmän sadun maailmaan.

Satumuskarissa tutustutaan mukavassa ilmapiirissä itseen ja toiseen, sekä saadaan lisäksi uusia ystäviä.

Ensimmäinen kerta on ilmainen kokeilukerta. Seuraavalle kerralle edellytämme ilmoittautumista. Ilmoittautumisen voi tehdä myös ennakkoon mutta sen voi perua tutustumiskerran jälkeen. Laskutamme tutustumiskerran jälkeen kaikki osallistujat sähköpostitse lähetettävällä laskulla ja edellytämme että maksusuoritus näkyy 8vrk kuluessa laskun lähettämisestä. Ilmoittautumiset:

Satumuskari

Satumuskari ryhmät on tarkoitettu ensisijaisesti 3-6 vuotialle. Ensimmäisellä kerralla suositellaan vanhemman olevan läsnä muskaritunnilla. Muskarin pituus on ensijaisesti 45 minuutin mittainen.

Täsmällisempää tietoa antaa muskariope paikanpäällä. Lisätietoja voitte myös kysyä sähköpostitse: musakoulu@musakoulu.net tai Satumuskarin yhteyshenkilöltä Tanja Anttilalta: tanja.a.anttila@gmail.com

SATUMUSKARIN LUKUJÄRJESTYS:

Keskiviikko klo 9:45-10:30 Taikapomppu Satumuskari 1
Keskiviikko klo 10:30-11:15 Taikapomppu Satumuskari 2

OSOITE: Taikapomppu, Laivalahdenkaari 5, Helsinki.

KOKEILE ENSIN

Voit tutustua opetukseen ja opettajaan 3-5 kerran kokeilupaketilla. Päätä vasta kokeilujakson jälkeen haluatko jatkaa opintoja.